Rasfatare Meritata


Am fost rasfatata saptamana trecuta. Iubitul meu drag a considerat ca merit sa fiu rasplatita pentru toate calitatile mele asa ca mi-a facut cadou un minunat sejur in Turcia, in Antalya, la Hotel Delphin Imperial. Cadoul mi l-a facut de ziua mea, acum doua luni, cand a prins un early booking la acest hotel, dar abia saptamana trecuta am fost. Daca simtiti vreodata nevoia sa fiti rasfatati cu adevarat Hotelul Delphin Imperial este exact locul de care aveti nevoie. Aici toate serviciile sunt puse la punct pana in cel mai mic detaliu si nu va veti simti niciodata neglijati. Nu am mai fost cazata niciodata intr-un hotel de cinci stele dar cu aceasta ocazie am inteles care sunt diferentele si cat de mult conteaza sa stii cum sa te porti cu un client. Hotelul la care am stat ofera toate facilitatile. Chiar si cei mai exigenti dintre voi, vor fi cu siguranta multumiti si nu vor avea ce sa reproseze acestui hotel de lux superb. 

Este evident ca nici nu se poate aduce in discutie curatenia din camera pentru ca la acest nivel este impecabila. Aici vorbim despre cat de multe activitati poti desfasura in cadrul hotelului. Ceea ce mi s-a parut mie minunat este ca ai parte de toata intimitatea pe care ti-o doresti. Plaja este privata cu nisip/pietris, ponton si bar. Un alt lucru minunat este ca la acest hotel exista 8 restaurante care sunt intotdeauna pregatite sa ofere mancare traditionala turceasca dar si internationala. Am mancat in fiecare zi cat pentru zece zile. Stiu ca este o nebunie ce am facut dar daca tot a fost rasfat, atunci mi-am permis si eu sa gust din mancarurile lor atat de gustoase si aromate. Imi doresc sa revin. Imi doresc sa mai am parte de o asemenea rasfatare in care pur si simplu ti se pune tot la dispozitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu