Zayn Malik


Liam ma tragea dupa el printre copaci. Razand, il lasam sa ma conduca. Nu stiam unde vrea sa mergem, dar nu mai conta, cat timp eram cu el. Personalitatea lui ma fascina intru totul. Nu am fost niciodata mare fana a trupei. Stiind asta, Jasmine nu mi-a varat pe gat. E o prietenea extraordinara si ma bucur ca am intalnit-o. Fiecare om are calitati si defecte, dar eu le trec cu vederea pe ale lui Jass. Prietenia noastra e mai importanta. Nu cred ca ea voia sa ma faca sa ma supar, asa ca nu imi vorbea excesiv despre One Direction, chiar daca ei ii placeau asa mult. Dar acum, ca ii cunosc pe baietii cred ca am sa ascult vreo melodie de-a lor. Din pura curiozitate. Il placeam mult pe Liam. Dar nu cred ca as fi fost in stare sa i-o spun. Poate ca timiditatea mea va disparea cu timpul sau poate voi fi mereu asa, nu stiu. Timpul imi va raspunde intrebarii. Stiu la ce va ganditi. Am spus ca sunt timida si totusi las un baiat aproape necunoscut sa ma traga prin padure pentru a vedea, ma rog, ce vrea el sa vad. Stiu. Nu e chiar normal. Dar am o incredere oarba in baiatul cu ochii caprui intensi din fata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu