Lorelei


Am spus rosind din nou. Si mai puternic, daca asta e posibil. A zambit. Un zambet frumos, din suflet si al naibi de dragut. Mi-a luat fata in maini. Imi puteam simti inima incercand sa iasa din piept. Se apropia usor de mine. In momentul in care buzele lui erau aproape sa le atinga pe ale mele, am auzit un zgomot si o voce familiara spunand: sper sa-i gasim mai repede. Mi-e foame! A spus Niall facandu-si loc prin copaci. Eu si Liam am luat-o la fuga in partea opusa locului de unde am l-am auzit pe Niall smiorcaindu-se. Cred ca ne-au simtit prezenta pentru ca au inceput sa alerge si ei. Ma simteam ca Jerry. Nu mai alergasem asa din scoala generala. Era amuzant. Cei trei Niall, Andreea si Cole s-au despartit si fugeau prin toate partile, niciunul dintrei ei reusind sa ne gaseasca. Cand am iesit din padure i-am vazut pe Andreea si Louis, putin mai departe de noi, stand pe patura imbratisati uitandu-se la apa raului. Vai, cat de romantic. Insa nu aveam vreme de pierdut. Am fugit spre intrarea din spate a parcului si acolo am incetinit pasul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu